Polityka jakości:
Nasze kosmetyk, meble oraz urządzenia zostały specjalnie wyselekcjonowane i przetestowane przez zespół kosmetyczek.
Zanim zostaną dopuszczone do sprzedaży przechodzą wielomiesięczne testy.
Wszystkie spełniają najostrzejsze normy Europejskie.
Dlatego dokonując u nas zakupów masz pewność, że otrzymasz pełnowartościowy towar.
Zwrot:
.Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:kontakt@meblotek.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres który zostanie podany korespondencyjnie przez sprzedającego ( z powodu posiadania wielu magazynów).
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
Eversun Dawid Sipowicz ul Grottgera 4/4 81-809 Sopot
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów],
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w zakówów w sklepie nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
Wymiana towaru:
W przypadku zmiany decyzji dotyczącej nabytego towaru, dopuszczamy możliwość wymiany. Taka możliwość istnieje w przypadku nienaruszenia towaru oraz odesłania produktu do nas w terminie do 10 dni od daty odbioru.
Produkt proszę przesłać na adres z dopiskiem „wymiana”
Eversun
ul.Pestalozziego 5
80-445 Gdańsk
Wymianę należy uzgodnić wcześniej telefonicznie 583500077 lub mail-owo: zamowienia@eversun.pl.
Gwarancja i reklamacja:
Reklamacje mogą być składane listownie lub poprzez e-mail. Reklamowany towar proszę odesłać na powyższy adres z dopiskiem "Rekalamcja". Po zapoznaniu się z okolicznościami odpiszemy na podany adres korespondencyjny.
Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczania uszkodzonego
REKLAMACJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ
Jeśli otrzymany towar będzie niezgodny z umową (np. będzie posiadał wady techniczne; nie nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany; jego właściwości nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju; albo też gdy towar nie odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na składanych publicznie zapewnieniach naszych, producenta towaru lub przedstawiciela tego producenta), to niezwłocznie - a w żadnym wypadku nie później niż przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową – wyślij nam odpowiednie pisemne zawiadomienie na adres:
Eversun
ul.Pestalozziego 5
80-445 Gdańsk
- wyraźnie wskazując w treści zawiadomienia czy reklamacja dotyczy „NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ” czy też „GWARANCJI JAKOŚCI”, a w wypadku owej pierwszej opcji wskaż również koniecznie na czym polega niezgodność towaru z umową oraz czy żądasz wymiany towaru na nowy czy też dokonania przez nas nieodpłatnej wymiany towaru na nowy.
Jednocześnie odeślij towar z powrotem zwykłą przesyłką pocztową na wskazany wyżej adres.
Uwaga: nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
Koszty związane z odesłaniem do nas reklamowanego towaru zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki – wyłącznie jednak w wypadku zasadnej reklamacji, w wysokości opłaty wg cennika Poczty Polskiej.
Za produkty zakupione z poza terytorium Polski, opłaty za zwrot nie bedziemy ponosić.
Koszt transportu od kupującego, do sprzedawcy ponosi kupujacy.
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas takiej reklamacji.
GWARANCJA JAKOŚCI TOWARU
Towary zakupione u nas podlegają 12 miesięcznej gwarancji udzielanej przez producenta danego towaru, chyba że metka na towarze podaje inny okres gwarancji (nie może być krótszy a tylko dłuższy niż 12 miesięcy).
Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne. Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
Podstawą do przyjęcia reklamacji są dane dotyczące transakcji, zarejestrowane w naszym systemie.
Dzięki temu nie jest konieczne dołączanie dowodu zakupu do reklamowanego towaru.
Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać wyraźną informację, czy reklamacja dotyczy „GWARANCJI” czy też „NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ”, dokładny opis reklamacji, wskazanie czego żądasz, oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu. Do przesyłki musi być dołączony pismo z pełną informacją o reklamacji.
Reklamacja z tytułu gwarancji zostanie rozpatrzona i odesłana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas pisma w sprawie tej reklamacji.
Udzielenie przez producenta towaru gwarancji na ten towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z „niezgodności towaru z umową”.
Wyłącza się odpowiedzialność firmy Eversun za uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie przewozu.Prosimy spisać protokół reklamacyjny w czasie odbioru lub po prostu nie odbierać uszkodzonej przesyłki.
Po sporządzeniu protokółu reklamacyjnego prosimy o informację. Będziemy w stanie ubiegać się o odszkodowanie i dostarczyć nowy przedmiot.
Nie stanowią wad fizycznych objętych zakresem odpowiedzialności Eversun różnice w wyglądzie produktów w stosunku do ich prezentowanego wizerunku powstałe tak w wyniku zmian produkcyjnych jak i w wyniku różnic wynikających z parametrów technicznych edycji prezentacji lub jej odbioru.
W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest obowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z późń. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.
Kolorystyka
Z uwagi na specyficzny sposób prezentacji odcieni i kolorów (wyświetlanych na ekranie monitora, dodatkowo o różnych rozdzielczościach i kalibracjach), rzeczywisty kolor wybrany z dostepnych kolorów, może odbiegać od koloru rzeczywistego sprzedawanych produktów.
W przypadku produktów firm Ayala, Panda Trzebnica istnieje możliwość przesłania skrawka skaju z kolorem którym są Państwo zainteresowani. Reklamacje związane z różnicami w odcieniach produktów przygotowywanych na zamówienie nie będą uwzględniane.