REGULAMIN
1. Właścicielem sklepu meditek.pl jest firma Eversun - Dawid Sipowicz z siedzibą w Sopocie. Adres firmy: Grottgera 4/4, 81-809 Sopot, Nip. 585-134-57-99, Regon 220240923. tel 583500077 email: kontakt@meditek.pl
2. Towary z oferty Meditek.pl zamawia się za pośrednictwem naszej witryny: www.meditek.pl.
3. W celu złożenia zamówienia na wybrane towary z naszej oferty poprzez Internet konieczna jest rejestracja w serwisie i akceptacja niniejszego regulaminu.
4. Sklep jest dostępny 7 dni w tygodniu, 24h na dobę, jednak obsługa zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
5. Zamówienia składane w weekendy oraz święta rozpatrywane są następnego dnia roboczego.
6. Zamówienia można składać również telefonicznie (numer telefonu podany na stronie meditek.pl) lub mailowo (poprzez formularz dostępny na stronie). W przypadku składania zamówień tą drogą ich realizacja jest zgodna z niniejszym regulaminem.
7. Warunkiem niezbędnym do realizacji zamówienia jest podanie prawidłowego adresu na jaki ma zostać dostarczona przesyłka oraz numeru telefonu. Numer ten przekazywany jest kurierowi w celu kontaktu w sprawie dostarczenia przesyłki.
8. Klient może zastrzec w zamówieniu, że towar ma zostać dostarczony pod adres inny niż podany przy rejestracji. W tym celu podczas dokonywania zakupów w meditekk.pl należy wypełnić właściwą rubrykę w formularzu zamówienia.
9. Zamówiony przez klienta towar wysyłany jest na podany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej. Cennik wysyłek dostępny jest w zakładce "Dostawa".
10. Reklamacje
a.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@meditek.pl, lub w formie pisemnej na adres Eversun Pestalozziego 5 80-445 Gdańsk. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
11. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto. Do cen należy doliczyć koszty wysyłki, naliczane zgodnie z wagą i rozmiarem produktu (szczegóły kosztów wysyłek na terytorium Polski w zakładce "Dostawa").
12. W przypadku dokonania zamówienia na produkt, który zawiera błędną cenę lub jest prezentowany nieprawidłowo z powodu błędu serwera klient zostaje poinformowany o tym fakcie w ciągu 48h od dokonania niniejszego zamówienia, a samo zamówienie zostaje anulowane.
13. Zamówienia są realizowane na terytorium Polski, jak również pozostałych krajów Unii Europejskiej. Ceny podane w zakładce "Dostawa" dotyczą wysyłek towarów na terytorium Polski. Ceny wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie i ich koszt zależy od wagi i wielkości paczki oraz kraju, do którego ma zostać wysłana.
14. W przypadku zamówienia przez klienta produktu, który aktualnie jest niedostępny na magazynie, pracownik meditek.pl informuje klienta o zaistniałej okoliczności. W takiej sytuacji klient może zaakceptować wydłużony czas realizacji, zrezygnować całkowicie z zamówienia lub w przypadku zamówienia kilku produktów zrezygnować z zakupu tych, które wydłużyłyby czas realizacji zamówienia.
15. Klient ma możliwość realizacji zamówienia na 2 sposoby:
- po wpłacie na konto za pomocą przelewu (towar wysyłany jest w ciągu 48h od otrzymania wpłaty i potwierdzeniu dostępności w magazynie)
Wtym wypadku płatność należy dokona nie później niż w ciągi 14 dni od złożenia potwierdzenie przez pracownika dostępności towaru.
- za pobraniem ( dopłata + 5 zł) ( towar wysyłany w ciągu 48h po potwierdzeniu dostępności w magazynie) , płatność następuje w dniu dostawy na ręce kuriera dostarczającego towar.
16.Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
konsument - według przepisów prawa „Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.” (art. 221 KC).
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:zamowienia@meditek.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres który zostanie podany korespondencyjnie przez sprzedającego ( z powodu posiadania wielu magazynów).
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
Eversun Dawid Sipowicz ul Grottgera 4/4 81-809 Sopot
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów],
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
Sprzedający nie ponosi kosztu zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w zakówów w sklepie nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
17. Meditek.pl informuje że "Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych."
18. Z uwagi na specyficzny sposób prezentacji odcieni i kolorów (wyświetlanych na ekranie monitora, dodatkowo o różnych rozdzielczościach i kalibracjach), rzeczywisty kolor wybrany z dostepnych kolorów, może odbiegać od koloru rzeczywistego sprzedawanych produktów.
W przypadku produktów firm Ayala, Panda Trzebnica oraz innych wykonywanych na zamowienie istnieje możliwość przesłania skrawka skaju z kolorem którym są Państwo zainteresowani. Reklamacje związane z różnicami w odcieniach produktów przygotowywanych na zamówienie nie będą uwzględniane.
Sprzedawca zobowiązuje są do dostarczania oferowanych rzeczy bez wad.
20. .Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: https://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.